Veelgestelde vragen

 

Hoe lang moet ik op mijn bestelling wachten?

Voor de meeste items hanteren wij een levertermijn van 3-5 werkdagen, tenzij anders genoteerd in de productfiche. Levertermijnen zijn echter steeds onder voorbehoud. Indien de aangegeven levertermijn niet gerespecteerd kan worden, zal ons team jou steeds zo snel mogelijk op de hoogte brengen.

Hoe kan ik betalen?

Momenteel kan je op onze webshop enkel betalen met kredietkaarten (VISA, Mastercard, American Express) of met Apple Pay. Wil je via overschrijving betalen? Stuur gerust jouw bestelling even door naar info@gaest.design. Ons team bezorgt jou met plezier de betaalgegevens.

Ik heb geen kredietkaart of Apple Pay?

Geen nood, stuur gerust jouw bestelling even door naar info@gaest.design. Ons team bezorgt jou met plezier de betaalgegevens zodanig dat je via overschrijving kan betalen.

Mijn item is te groot of zwaar om per post te versturen? 

Artikelen die te groot zijn of speciale aandacht vereisen, kunnen opgehaald worden in onze winkel (Antwerpen) of depot (Temse) of door onze professionele vervoersfirma worden bezorgd. 

Leveringen worden gedaan op de begane grond bij de ingang van het huis/gebouw. Indien u een levering op de bovenverdiepingen wenst, is dit mogelijk en nemen wij dit graag voor je mee op in onze offerte. Neem contact met ons op via info@gaest.design. Enkel mogelijk in België.

Wat is de leverkost?

Voor leveringen in België en Nederland betaal je steeds €7,5 verzendkosten, vanaf €30 is de verzending gratis.

Opgelet: items die te groot of te zwaar zijn om per post te versturen worden door onze professionele vervoersfirma bezorgd. In dit geval bezorgen we je graag een aangepaste offerte. Neem contact met ons op via info@gaest.design. Enkel mogelijk in België.

Wat kost een levering wanneer deze wordt verzorgd door onze professionele vervoersfirma?

Deze kost is afhankelijk van bestelling tot bestelling. Wij bezorgen je graag een aangepaste offerte. Neem contact met ons op via info@gaest.design.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten wanneer deze wordt geleverd door onze professionele vervoersfirma?

Nadat we met uw bestelling aan de slag zijn gegaan, wordt u op de hoogte gebracht van de correcte leverdatum. Leveringen worden steeds ingepland in samenspraak met de klant.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Van zodra jouw pakket onderweg is zal je een trackingcode van ons ontvangen waarmee je de zending online kan volgen.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Jazeker, voor verzending naar andere Europese landen (naast België en Nederland) betaal je 15 euro.

Wat als er niemand thuis is bij levering?

Als je niet thuis bent op het moment van de levering, zal DPD of Bpost een briefje achterlaten. Met dit bewijs kan je de levering volgens de instructies afhalen in het afhaalpunt.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen?

Let erop dat feestdagen of weekenddagen de levering kunnen vertragen. Mocht de koerier echter zijn langs geweest toen je niet thuis was, dan laat hij een briefje achter waarmee je je bestelling in het afhaalpunt kan ophalen. Mocht dat niet het geval zijn, dan ging er wellicht iets fout. Stuur dan even een mailtje naar info@gaest.design, zodanig dat wij dit voor jou kunnen oplossen.

Mijn bestelling is niet compleet?

Contacteer ons binnen de 7 dagen na ontvangst. Bel ons in dat geval op 03 344 95 01 10 of mail ons op info@gaest.design.

Mijn bestelling is beschadigd?

Vooraleer de artikelen bij ons de deur uitgaan, worden ze grondig gecontroleerd. Mocht er toch iets misgelopen zijn: contacteer ons dan binnen de 7 dagen na ontvangst. Stuur even een mailtje naar info@gaest.design, zodanig dat wij dit voor jou kunnen oplossen.

Kan ik een artikel retourneren?

Binnen de 14 dagen na levering kan je jouw online bestelling gratis omruilen in onze winkel in Antwerpen. Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en de factuur kunnen geruild worden. Voor (maatwerk) meubelen is dit niet mogelijk.

Wanneer je wil retourneren via het internet stuur je het artikel binnen de 14 dagen terug naar gæst, Ijzerenwaag 12a, 2000 Antwerpen. Verwittig ons van deze retourzending via e-mail op info@gaest.design. Als je een bestelling terugstuurt betaal je de verzendingskosten zelf. Het tegoed van jouw bestelling wordt binnen de 30 dagen teruggestort. Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en factuur kunnen worden geretourneerd.

Opgelet: Dit retourecht geldt niet voor producten die speciaal voor de klant besteld werden (denk aan grotere stukken zoals tafels, stoelen, sofa’s, …)

Kan ik een artikel omruilen?

Binnen de 14 dagen na levering kan je jouw online bestelling gratis omruilen in onze winkel in Antwerpen. Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en factuur kunnen geruild worden. Voor (maatwerk) meubelen is dit niet mogelijk. Daarnaast kunnen producten die afgeprijsd zijn door solden of actie niet geretourneerd worden.

Wanneer je wil ruilen via het internet stuur je het artikel binnen de 14 dagen terug naar gæst, Ijzerenwaag 12a, 2000 Antwerpen. Verwittig ons van deze retourzending via e-mail op info@gaest.design. Als je een bestelling terugstuurt betaal je de verzendingskosten zelf. Het tegoed van jouw bestelling wordt in dat geval binnen de 30 dagen teruggestort waarna je een nieuwe bestelling kan plaatsen. Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en factuur kunnen worden geruild.